تفکر ماهواره‌ ای و رسانه‌ های شیطانی، رواج ولنگاری فکری و اخلاقی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفکر ماهواره‌ای و رسانه‌های شیطانی خط و مشی آنها در این است که ولنگاری فکری و اخلاقی در جامعه رواج پیدا کند و زن‌ها را در کف خیابان‌ها رها کنند و پاکدامنی را از زنان ما بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها)، تکریم مقام زن و تجلیل از بانوان نمونه صبح امروز (4 بهمن ماه) با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین، به بیان سیره عملی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در حوزه دینی، سیاسی و اجتماعی پرداخت و گفت: نباید از مسیر انسانیت و خدا خارج شویم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج افزود: انسان‌هایی که الگو نداشتند و در مسیر انبیاء و ائمه اطهار حرکت نکردند، هم دنیای آنها و هم آخرتشان خراب شد.

 

وی در ادامه با اشاره به پوشش بد بعضی از زنان در جامعه امروز، خاطرنشان کرد: پوشش زنان امروز ما مناسب با فرهنگ حضرت زهرا (س) نیست. زنان باید حیا داشته باشد.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه برخی‌ها تعمداً لباسی می‌پوشند که برجستگی‌های بدنشان مشخص باشد و دختران و زنان ما باید حیا داشته باشند، خاطرنشان کرد: این فرهنگ ها رسوخ پیدا می‌کنند تا ریشه جامعه را بزنند، در گذشته کسی اسم طلاق نمی‌آورد و به ندرت طلاق اتفاق می‌افتاد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرهنگ ماهواره‌ای بر جامعه اثر گذاشته و منشأ این ولنگاری‌ها همین فرهنگ ماهواره‌ای است.

 

وی گفت: خانم‌ها مدیر جامعه هستند و اگر گفته می‌شود که جامعه تحت مدیریت خانم‌ها است، مبالغه نکرده‌ایم؛ لذا ما باید به سمت فرهنگ فاطمی و الهی برویم.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه مادری و تربیت فرزند صالح مهم ترین و ارزشمندترین کار و شغل دنیا است، افزود: تفکر ماهواره‌ای و غربی می‌خواهند که زن را تبدیل به یک کالا کنند که این اهانت به مادران و زنان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) مقام والایی دارد و بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) جبرائیل بر فاطمه زهرا (س) نازل شد که این ارزش مقام زن را نشان می‌دهد و در این مسیر باید زن تعریف شود و زنان باید متوجه باشند که عده‌ای می‌خواهند این مقام را از زن‌ها بگیرند.

 

وی افزود: تفکر ماهواره‌ای و رسانه‌های شیطانی خط و مشی آنها در این است که ولنگاری فکری و اخلاقی در جامعه رواج پیدا کند و زن‌ها را در کف خیابان‌ها رها کنند و پاکدامنی را از زنان ما بگیرند.

 

آیت الله حسینی وجود مکان‌های تفریحی و ورزشی مناسب زنان را لازم دانست و گفت: باید پارک بانوان و ورزشگاه‌های متناسب با خانم‌ها و فضاهای تفریحی و ورزشی مناسب زنان در جامعه ایجاد شود و ما معتقد هستیم که این مکان‌ها ضرورت دارد.

 

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه تفریح و ورزش مناسب برای زنان ضرورت دارد، تاکید کرد: زنان باید در این مکان‌های مناسب با آرامش و آسایش به تفریح و ورزش بپردازند.

 














 
 
 
کد خبر 1140726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha