با اجرای  برنامه‌های شاد و با نشاط در  ایام دهه فجر، امید  به جامعه انتقال پیدا می کند

خوش اقبال، گفت:با اجرای برنامه‌های شاد و با نشاط در ایام دهه فجر، امید به جامعه انتقال پیدا می کند و نقش مردم بیشتر از پیش در جشن های انقلاب اسلامی برجسته می شود.

حسین خوش اقبال در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به ۴۳ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بلندگوهای جبهه معاند در پی قلب واقعیت  و به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان نظام هستند.انتظار می‌رود که رسانه‌ها در این ایام بازگوکننده واقعیات و تصاویر حقیقی آنچه که بودیم و آنچه که هستیم باشند.

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: دهه فجر یکی از بهترین مناسبت‌های ملی و مذهبی کشور  است که بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزیابی تأثیر این انقلاب بر کشورهای منطقه در دهه فجر ضرورت دارد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تکلیف شرعی و ملی است و باید مراسم‌ها مدیریت و به نحو مطلوب و  با حضور مردم برگزار شوند.

 

 

خوش اقبال تصریح کرد:  می طلبد که رسانه‌ها در ایام دهه فجر، بازنمایی امید بخش از ظرفیت‌ها و داشته‌های کشور و راهی که پیموده شده داشته و مدیران در این ایام حتما حضور پررنگی در رسانه‌های مجوزدار استان داشته باشند.

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی با حضور مردم در جهت استقلال، آزادی و استقرار نظامی بر پایه اراده مردم و مبتنی بر دیدگاه توحیدی بود.

 

 

 

کد خبر 1140728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha