لزوم راه اندازی جهاد تبیین در دهه فجر

مقامی بر راه اندازی جهاد تبیین با محوریت پایگاه بسیج و ائمه جماعات ادارات استان خراسان جنوبی در دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمود مقامی» امروز (۴ بهمن) در نشست کمیته تخصصی دستگاه های اجرایی ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی اظهار کرد: با حضور دولت انقلابی همه باید کمک کنیم برنامه های دفجر انقلاب اسلامی رنگ و بوی فاطمی و علوی داشته باشند.

 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره بر تقویت و اجرای متفاوت برنامه های دهه فجر امسال تأکید کرد و گفت: باید کارکردهای دیگری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب تعریف شود.

 

مقامی در ادامه بیان کرد: دشمنان در فضای مجازی جایگاه انقلاب اسلامی را مورد خدشه قرار می دهند که به کم‌کاری مسئولان در عرصه تولید محتوا و انجام برنامه های کلیشه محور برمی گردد.

 

وی با اشاره به پشتیبانی استانداری خراسان جنوبی از برنامه های دهه فجر، گفت: امسال باید اقدامات دستگاه های اجرایی ستا دهه فجر استان در بُعد اطلاع رسانی، بصیرتی و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی از هر زمانی موثرتر باشد.

 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بر راه اندازی جهاد تبیین با محوریت پایگاه بسیج و ائمه جماعات ادارات استان در دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: این جهاد تبیین در بحث بیانیه گام دوم انقلاب و دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب ضروری است.

 

مقامی عنوان کرد: باید محتواهای سخت افزاری و نرم افزاری برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تولید و در فضای مجازی منتشر شود.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که دهه فجر دهه تجدید نیروهای انقلاب است، تصریح کرد: باید به سراغ پیشکسوتان و نیروهای جوان انقلابی دستگاه های اجرایی برویم و نشست های بصیرتی و تبیینی در ادارات برگزار شود.

 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب در حوزه محلات و حاشیه شهرها، افزود: دستگاه های اجرایی به مساجد محلات منطقه خود برای آذین بندی و اجرای برنامه های دهه فجر کمک کنند. هم اکنون ۸۰ مسجد فعال در مرکز استان وجود دارد که هر دستگاه اجرایی می تواند براساس رسالت اجتماعی خود متولی برنامه های دهه فجر این مساجد باشند.

 

مقامی ادامه داد: برپایی میز خدمت ادارات در مساجد، نشست با مطالبه گران، بسیج دانشجویی و دانشگاهیان برای دهه فجر در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

 

وی پیشنهاد داد گردهمایی ائمه جماعات و مسئولان پایگاه های بسیج ادارات استان در آستانه دهه فجر با هدف جهاد تبیین برگزار شود.

 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اهمیت اطلاع رسانی در حوزه روستاها، گفت: در هزینه های تبلیغاتی دهه فجر به رسانه به پایگاه های خبری و خبرگزاری ها هم توجه شود.

 

 

 

کد خبر 1140775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha