شیوه ثبت‌نام در مسابقات مدهامتان برای سال آینده تسهیل شود

دغاغله با انتقاد از شرایط سخت و پیچیده ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: این امر باعث شد که شرایط ثبت‌نام برای تعداد زیادی از استعدادهای قرآنی در مسابقات میسر نشود که پیشنهاد داریم برای سال آینده شیوه ثبت‌نام تسهیل شود.

«مهدی دغاغله» در حاشیه برگزاری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: معمولا مسابقات را هم از لحاظ کمی و هم کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند و به خروجی آن هم توجه می‌‌شود.

 

داور مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهتان در خوزستان افزود: این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره‌های گذشته یک سری تفاوت‌های اساسی داشت و آن بحث مجازی بودن مسابقات است.

 

وی اضافه کرد: به این دوره از مسابقات می‌توان یک ایراد و انتقاد جدی وارد کرد و آن این است که اگر سیستم ثبت‌نام اینترنتی با این شرایط نبود، استقبال شرکت‌کنندگان از مسابقات بسیار بیشتر از چیزی بود که اکنون شاهد آن هستیم.

 

این مدرس و داور بین‌المللی قرآن تصریح کرد: در بحث قرآنی یک تشنگی در جوانان وجود دارد و استقبال خوب است ولی فیلترهایی که برای ثبت‌نام مجازی گذاشته شده بود آنقدر سخت و پیچیده طراحی شده بودند که امکان ثبت‌نام و ورود برای همه میسر و فراهم نیست.

 

وی با اشاره به اینکه با این وجود تعداد زیادی ثبت‌نام شدند ولی نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند عنوان کرد: ثبت‌نامی‌ها کسانی نیستند که مورد انتظار ما بودند و وقتی دلایل را پرس‌وجو می‌کنیم علت عدم حضور را شرایط سخت ثبت‌نام می‌دانند که پیشنهاد می‌شود برای دوره‌های آینده این شرایط بهبود یابد و تسهیل شود.

 

کد خبر 1140793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha