جشنواره‌ها و پویش‌های مختلف به مناسبت دهه فجر در گلستان  برگزار می‌شود

حسینی گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود، جشنواره‌ها و پویش‌های مختلفی در بستر فضای مجازی ویژه ایام الله دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدرضا حسینی» امروز (دوشنبه ۴ بهمن) در نشست با خبرنگاران در ستاد خبری دهه فجر استان با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ای در جنگ نرم اظهار داشت: با وجود اینکه 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما هنوز نتوانسته‌ایم از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی به خوبی برای تبیین انقلاب و بیان دستاوردها و خدمات آن استفاده کنیم.

 

رئیس کارگروه فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: در عصر کنونی که دشمن جنگ ادراکی و شناختی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی به راه انداخته است، کسی برنده خواهد بود که روایت بهتری داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز درگیر جنگ روایت‌ها هستیم و رسانه‌ای که بهتر و سریعتر، رویدادها و وقایع را روایت کند مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

حسینی با تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی، گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود، نمی‌توانیم مانند گذشته برنامه‌ها را در بستر حقیقی دنبال کنیم برای همین سعی ما بر این بوده تا همه ظرفیت‌ها را در فضای مجازی به کارگیری کنیم.

 

وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال جشنواره‌ها و پویش‌های مختلفی با موضوع انقلاب اسلامی طراحی و برنامه ریزی شده که در این ایام به مرور اجرا خواهد شد. در زمینه تولید محتوا نیز کارهای خوبی صورت گرفته که در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد. برگزاری مسابقات مختلف گرافیک، عکس نوشت، کلیپ، اینفوگرافی، طراحی پوستر و بنر و غیره نیز از دیگر برنامه‌های کارگروه فضای مجازی ستاد دهه فجر استان است.

 

کد خبر 1140795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha