شادیانه «کوثر» ویژه ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد/اجرای ۱۲ عنوان برنامه کانونی در روستای کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) کاغذی از اجرای بیش از ۱۲ عنوان برنامه ویژه ولادت حضرت زهرا(س) از سوی اعضای این کانون فرهنگی در روستای کاغذی خبر داد.

اسلام کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن و همچنین ولادت امام خمینی(ره) «جشن کوثر» متفاوت تر از سال های گذشته و با استقبال خانواده ها در روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: این مراسم همراه با نشست تحکیم خانواده فاطمی و دعوت از کارشناس مسائل تحکیم خانواده سید محمود موسوی و مولف دو جلد کتاب «چگونه زندگی را خوشایندتر کنیم» به همت کانون فرهنگی و هیئت قمر بنی هاشم(ع) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج غدیر کاغذی برگزار شد.


کریمیان ادامه داد: سخنرانی حجت الاسلام سید رضا رزاقی امام جماعت و روحانی محل، مولودی خوانی و اجرای شادیانه میلاد، تکریم مادران آسمانی شهدا، تکریم مادران و بانوان فعال درمجموعه کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم (ع) و اهدای جوایز به نام های زهرا و فاطمه از دیگر برنامه های این مراسم بود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی اظهار داشت: در حاشیه این مراسم ایستگاه پایش سلامت از طرف کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) وبا همکاری  هیأت قمربنی هاشم(ع) و گروه جهادی زینبیون برگزار شد.

 

کریمیان با اشاره به اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه ولادت حضرت زهرا(س) از سوی این کانون افزود: اجرای پویش دست بوس مادر در روز میلاد حضرت زهرا(س)، حضور در منزل مادران شهدا و تکریم آنان از دیگر اقداماتی بود که همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) از سوی کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) در روستای کاغذی اجرا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) هدف از برگزاری این برنامه ها را شناخت شخصیت حضرت زهرا(س) باتوجه به مسائل فرهنگی جامعه وشور و نشاط معنوی جوانان بویژه بانوان عنوان کرد و گفت: اجرای صحیح چنین برنامه هایی می تواند جوانان را به حضور در مسجد ترغیب کند تا درکنار برگزاری این چنین جشن هایی به مسائل و مشکلات جوانان با پرسش و پاسخ در رفع مشکلات خانواده گام مؤثری برداشته شود.

 

کریمیان  ادامه داد: نقش بانوان در مسیر تربیت فرزندان و ارتقای سطح فرهنگی جامعه بی بدیل و ممتاز است و اجرای چنین برنامه هایی کمک خواهد کرد تا از این طریق ظرفیت های نهفته بانوان وجوانان شکوفاتر شود.


 

کد خبر 1140803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha