دومین پردیس سینمایی گلستان در هفته هنر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود

خواجه‌نژاد از افتتاح و بهره برداری از دومین پردیس سینمایی استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

«محمود خواجه‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر 4 سینما تحت مدیریت حوزه هنری در استان وجود دارد که به دنبال تبدیل سالن‌های بزرگ به پردیس‌های سینمایی هستیم.

 

رئیس حوزه هنری گلستان افزود: با ایجاد سالن‌های کوچک در قالب پردیس سینمایی قدرت انتخاب فیلم به بیننده داده می‌شود که این امر رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

 

وی با اشاره به هزینه 18 میلیارد تومانی برای احداث و تجهیز پردیس سینمایی عصر جدید در گرگان افزود: سال قبل بازسازی سینما عصر جدید در قالب پردیس سینمایی آغاز شد و در خردادماه امسال این پروژه را افتتاح کردیم که یکی از بزرگترین و مجهزترین پردیس‌های سینمایی شمال کشور به شمار می‌رود.

 

خواجه نژاد بیان داشت: این پردیس سینمایی دارای 5 سالن بوده و در برخی روزها 10 فیلم در این مجموعه اکران می‌شود و مخاطبان قدرت انتخاب فیلم موردنظر خود را دارند.

 

وی گفت:  دومین پردیس سینمایی استان نیز در گنبدکاووس در حال احداث است که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا به حال 15 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

 

رئیس حوزه هنری گلستان بیان کرد: تلاش کردیم تا این پروژه را به دهه فجر برسانیم اما موفق نشدیم و پردیس سینمایی هجرت گنبدکاووس در فروردین ماه سال 1401 در هفته هنر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی گفت: این پردیس سینمایی دارای 6 سالن بوده که ظرفیت کوچکترین سالن 21 نفر و بزرگترین آن 420 نفر است. علاوه براین سینما بهمن آزادشهر نیز در صورت تأمین اعتبار می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از پردیس‌های سینمایی در استان شود.

 

خواجه نژاد افزود: منابع موردنیاز برای اجرای این پروژه‌ها از طریق مرکز بوده و از استان اعتباری اختصاص پیدا نکرده است، در صورتی که بتوانیم در جذب اعتبارات استانی توفیقی داشته باشیم سینما بهمن آزادشهر نیز تبدیل به پردیس سینمایی خواهد شد.

 

کد خبر 1140838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha