برگزاری نمایشگاه فرش دستباف، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در نمایشگاه‌ بین‌المللی زنجان

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و دهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی قرار است از فردا پنجم بهمن ماه به مدت پنج روز (تا ۹ بهمن) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه‌ ویترین اقتصادی هر استانی محسوب می‌شود و برگزاری نمایشگاه‌هایی تخصصی و عمومی به پویایی اقتصاد کمک می‌کند.

 


ناصر فغفوری با بیان اینکه رویکرد جدید تیم دولت در استان حمایت همه جانبه از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است، عنوان کرد: استاندار زنجان به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تاکید دارند؛ روز گذشته هم در ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد که نمایشگاه تخصصی پوشاک و بهاره حتما در موعد مقرر برگزار شود.

 


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در هفته جاری گفت: متاسفانه صنعت فرش چند سالی است که در کل کشور حال خوبی ندارد و فرش‌بافان نیز با مشکلاتی نیز مواجه هستند. قطعاً برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به رونق بازار صنعت فرش کمک می‌کند.


از سوی دیگر رسول نوروزی برگزارکننده نمایشگاه فرش دستباف در زنجان گفت: این نمایشگاه پنجم تا 9 بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد؛ قرار است در این نمایشگاه 70 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، اردبیل، گلستان، خراسان رضوی و اصفهان حضور داشته باشند.

 


وی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی همانند فرش دستباف، فرش ماشینی، تابلوفرش، دکوراسیون منزل، لوستر و چراغ‌های تزئینی و لوازم خانگی پایین تر از قیمت بازار عرضه شود.

 


برگزارکننده نمایشگاه فرش دستباف در زنجان "اهداف" این نمایشگاه را تشریح کرد و افزود: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و همینطور ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان فقط بخشی از اهداف این نمایشگاه است.

کد خبر 1140851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha