افراد زیادی اشتیاق به مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات دارند/ لزوم طراحی اپلیکیشن هایی برای اطلاع علاقه مندان

سروری با بیان اینکه افراد زیادی مشتاق به مشارکت در پروژه های ستادبازسازی عتبات عالیات هستند؛ تأکید کرد: باید برای اطلاع این دست از علاقه مندان اپلیکیشین هایی طراحی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ پرویز سروری، دوشنبه شب(۴ بهمن) در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام با بیان اینکه امروز یکی از روزهای باشکوه زندگی من بود؛ افزود: محلی که تربت پاک اباعبدالله در آن قرار دارد و بوی معطری که از این خاک معطر به مشام می رسد انسان را الهی و همه وجود او را از معنویت مملو می کند.

 

 

 

نائب رییس شورای شهر تهران و رییس شورای عالی استان ها گفت: امیدوارم همانطور که خداوند به شما کرمانی ها توفیق داده تا در خط مقدم نوکری اباعبدالله قرار بگیرید، ما را هم توفیق نوکری نوکران امام حسین علیه السلام بدهد و ما هم بتوانیم جواز نوکری اباعبدالله را با خدمت به عزیزان به انجام برسانیم.

 

 

وی اظهار کرد: خوشحال هستم زمینه فراهم شد تا ما از اقدامات ارزنده و معنوی در بازسازی حرم امام حسین علیه السلام و از زحمات شما مطلع بشیوم و ما هم تلاش خواهیم کرد با مجموعه ارتباط خوبی برقرار کنیم و شوراها هم بتوانند در این زمینه نقش مؤثری ایفا کنند.

 

 

سروری در ارزیابی آنچه در ستادبازسازی عتبات عالیات استان کرمان اتفاق افتاده، موضوع استقبال بالای مردمی با وجود عدم تبلیغات آنچنانی برای مشارکت در این امر مقدس را مورد توجه قرار داد و طراحی اپلیکیشین هایی که منجر به جلب مشارکت مشتاقانی شود که از این امر بی اطلاع هستند را ضروری خواند.

 

 

 

وی اظهار کرد: این اپلیکیشن برای مشارکت در ساخت صحن حضرت زهراسلام الله علیها طراحی شده بود و هر کسی سهمی می داد اما بعد از اتمام ساخت صحن، این ارتباط قطع شد در حالیکه می شد پیامک برای طرح های بعدی، ادامه پیدا کند.

 

 

رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه همراه اول و ایراسنل و مجموعه های دیگر آماده همکاری در این باره هستند؛ گفت: امیدواریم جامعه وسیع بیش از ۱۲۰ هزار نفری شوراهای کشور هم در این کار نقش داشته باشد.

 

کد خبر 1140880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha