ایده های خلاقانه در برنامه های دهه فجر تقدیر می شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال بهره مندی حداکثری از ایده های خلاقانه مردم به ویژه جوانان در برنامه های دهه فجر هستیم.

حجت الاسلام «میکایل اسکندری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دنبال بهره مندی حداکثری از ایده های خلاقانه مردم به ویژه جوانان در برنامه های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در راستای شناخت و جمع آوری ایده ها خلاقانه و طرح  های نوآورانه در خصوص مراسم و مناسبت های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی (همچون یوم الله 22 بهمن، 13 آبان، روز قدس و ...) فراخوان عمومی ایده های نو و پیشنهادهای کاربردی درباره بخش های مختلف منتشر شده است.

وی با بیان این‌که ایده ها و نظرات ارزشمند عموم مردم می تواند زمینه ساز برنامه‌ریزی های مؤثر برای این نهاد مردمی باشد، خاطرنشان کرد: قرار است از ایده های برتری که حائز رتبه های برگزیده شوند؛ تقدیر به عمل آید.

حجت الاسلام اسکندری افزود: عموم علاقه‌مندان جهت شرکت در طرح ایده پردازی مراسم و مناسبت های ملی، می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://survey.porsline.ir/s/Yx9fiaAt نسبت به آشنایی با جزئیات فراخوان و ثبت ایده های خود اقدام کنند.

کد خبر 1140894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha