امیدآفرینی مهمترین نیاز امروز جامعه/ محور فعالیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان البرز هویت دینی و انقلابی است

اکبری با اشاره به اهمیت اجرای طرح های فرهنگی مرتبط با ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان البرز گفت: فعالیت بانوان در عرصه اجتماعی با محوریت هویت دینی، ملی و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « لیلا اکبری» با حضور در نشست هم اندیشی با محوریت ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان البرز که دوشنبه ۴ بهمن در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد گفت: هدف از فعالیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان البرز تقویت حضور بانوان و دختران با توجه به هویت دینی، انقلابی و ملی است.

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: امروزه یکی از مهمترین نیازهای کشور بحث امیدآفرینی است در این خصوص بانوان در مسیر پیشرفت و تعالی نقش ویژه ای دارند. 

 

وی اظهار کرد: شبکه سازی هدفمند و استانی در قالب ستاد نهضت بانوان یکی از زیرساخت های فرهنگی در قالب توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

 

وی ادامه داد: بانوان بنابر نقش و رسالت ممتازی که دارند جامعه و اقشار مختلف آن را به سمت تواصی سوق می دهند و همین امر دستاوردهای مختلفی را در عرصه تعالی فرهنگ دینی به همراه دارد. 

 

بهره مندی از ظرفیت های شهرستانی در قالب شبکه سازی بانوان 

 

اکبری بیان کرد: ساختار تشکیلاتی بانوان ایجاب می کند به صورت شبکه سازی هدفمند از تمامی ظرفیت های شهرستانی بهره برداری لازم انجام شود.

 

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات استان البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت بانوان استان البرز با فعالیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان درمسیر تعالی فرهنگ دینی و انقلابی قرار می گیرد. 

 

 

کد خبر 1140897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha