زنان توانایی درخشیدن در اکثر حوزه‌ها را دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: زنان تلاشگر جامعه، توانایی درخشیدن و کسب موفقیت‌های بیشتر در حوزه‌های مختلف را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از مقام شامخ زن و روز مادر که به همت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان و ویژه بانوان کارمند این اداره‌کل برگزار شد گفت: در طول زندگی قدر مادرانمان را بدانیم چراکه امکان ندارد کسی‌که قدر مادرش را بداند انسان مودب و بامحبتی نباشد.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: هدف از حضور در این مراسم عرض ادب، احترام، تبریک و قدردانی از زحمات بانوان این حوزه است.

 

 

وی به عظمت جایگاه مادر در حدیث پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: شخصی نزد پیامبر اکرم(ص) رفته و گفته گناهی نبوده است که من انجام نداده باشم، اما برای بخشش گناهانم آمده‌ام که چکار کنم، رسول اکرم(ص) فرموده برو به مادرت خوبی کن، گفت مادر ندارم، فرموده پس به پدرت خوبی کن؛ وقتی فرد رفت پیامبر فرمود؛ ای کاش مادر داشت.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه احترام به والدین به ویژه مادران دستور دین اسلام است، تصریح کرد: در طول زندگی قدر مادرانمان را بدانیم چراکه امکان ندارد کسی‌که قدر مادرش را بداند انسان مودب و بامحبتی نباشد و شخصیت شایسته‌ای نداشته باشد.

 

 

وی با بیان اینکه کسی که قدر مادرش را بداند، حرمت همسرش را نیز می‌گیرد، افزود: امیدوارم که خداوند همه ما را قدردان زحمات زنان ایران اسلامی بگرداند.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه 50 درصد از جامعه کردستان، مربوط به زنان است، خاطرنشان کرد: این قشر فرهیخته، تلاشگر و زحمت‌کش بوده و در سازمان فنی‌وحرفه‌ای نیز رسالت خطیری برعهده دارند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: اگر زنان در جامعه بیشتر تلاش کنند، یقینا در حوزه‌های مختلف زمینه درخشیدن و کسب موفقیت‌های بیشتری را خواهند داشت.

کد خبر 1140911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha