اندیشه‌های ناب امام (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان با زبان گویای هنر تبیین شود

نجاتی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر نباید تکراری و کلیشه‌ای باشد گفت: در دهه فجر باید اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان با زبان گویای هنر تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (دوشنبه ۴ بهمن) در نشست هماهنگی ستاد استانی دهه فجر، با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر نباید تکراری و کلیشه‌ای باشد اظهار کرد: در دهه فجر باید اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان با زبان گویای هنر تبیین شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برای بزرگداشت دهه فجر و برنامه‌های فرهنگی این ایام باید همه پای کار باشند و احساس مسئولیت کنند افزود: به اندازه ارادتی که به انقلاب اسلامی، خون شهدا و امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی داریم باید در باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر مشارکت کنیم.

 

وی تاکید کرد: همه برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر باید با حضور و جلب مشارکت عمومی به ویژه جوانان با کیفیت خوب اجرا شود، ولی سلامت مردم نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مدنظر قرار گیرد.

 

نجاتی بر ضرورت تغییرات محیطی در فضای شهر‌ها ز سوی شهرداران و مشارکت دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: اوج این فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید در روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی متمرکز شود.

 

وی ابراز کرد: سال گذشته در دهه فجر به دلیل اوج گیری ویروس کرونا، بخشی از برنامه‌های دهه فجر اجرایی نشد که امیدواریم مردم با حضور حماسی در جشن ملی ۱۴۰۰، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از فرمانداران و دستگاه‌های نظارتی خواست در ایام دهه فجر نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند تا برخی سودجویان با افزایش قیمت کالاها، دهه فجر را به کام مردم تلخ نکنند.

 

«حجت‌الاسلام علیرضا قربانی» نیز عنوان کرد: ۲۲ کمیته ستاد استانی دهه فجر از ماه گذشته تشکیل شده و  امسال با فروکش کردن کرونا، برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم، ولی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: این شورا نقش هماهنگی بین بخشی برای بهره‌گیری از امکانات مردمی و دولتی برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را دارد.

 

وی اذعان کرد: همه باید امکانات مورد نیاز را برای باشکوه‌تر و با محتواتر برنامه‌های دهه فجر بسیج و وارد میدان کنند تا مردم از برنامه‌های بانشاط و شورآفرین بهره ببرند.

 

حجت‌الاسلام قربانی یاد آور شد: راهییمایی ۲۲ بهمن امسال در اهواز و شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود ولی چنانچه ستاد ملی مدیریت کرونا تصمیم دیگری در این خصوص بگیرد ما تابع آن خواهیم بود.

 

رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز تا گلزار شهدای بهشت آباد، استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به میهن در فرودگاه اهواز، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم از مهمترین برنامه‌های دهه فجر در کلانشهر اهواز خواهد بود و در بیشتر شهر‌های استان نیز این برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

 

کد خبر 1140916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha