جشنواره فرهنگی هنری «بچه‌های مسجد» برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی هنری «بچه های مسجد» به مناسبت ایام الله دهه فجر با مشارکت نهادهای فرهنگی استان برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی هنری «بچه های مسجد» به مناسبت ایام الله دهه فجر با مشارکت نهادهای فرهنگی استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در 6 محور نماز و مسجد کانون اقنلاب اسلامی، نماز و خانواده انقلابی، استعانت از نماز در مبارزه با طاغوت، نماز و مسجد دژهای محکم مبارزه با طاغوت، نماز و زمینه سازی ظهور و نماز در عصر غیبت است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: علاقمندان می توانند در بخش های شعر، نقاشی، خاطره نویسی، خوشنویسی با موضوع آیات و احادیث مرتبط با نماز و مسجد، عکاسی، قصه گوئی و موشن گرافی در این جشنواره شرکت کنند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در جشنواره می توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه به نشانی bachehhayemasjed@gmail.com ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به برگزیدگان جشنواره جوایز ارزنده و نفیس اهداء خواهد شد، افزود: نتایج و اسامی برگزیدگان جشنواره 10 اسفندماه همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) اعلام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: این برنامه فرهنگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد اقامه نماز استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان، اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1140984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha