حضور فیلم «از ما» به بخش مسابقه فیلم کوتاه کنگره بین‌المللی محمد (ص)

چرخابی گفت: فیلم «از ما» ساخته سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه فیلم کوتاه داستانی نخستین کنگره بین المللی محمد (ص) انتخاب شد.

«علیرضا چرخابی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: نخستین دوره کنگره جهانی «محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» ۲۲ اسفند سال گذشته همزمان با روز مبعث آغاز به کار کرده است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: در این کنگره پنج هزار و ۷۰۰ اثر هنری و ادبی از ۴۰ کشور جهان در ۲۵ رشته ادبی و هنری دریافت شد و پس از پایان یافتن دور نخست داوری، هیئت انتخاب بخش فیلم داستانی کنگره از میان آثار ارسالی اسامی ۲۱ فیلم راه یافته به بخش مسابقه را اعلام کردند.

 

وی اضافه کرد: فیلم «از ما» که پیش از این با حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی مختلف جوایز بسیاری دریافت کرده، این بار نیز برای حضور در بخش مسابقه فیلم کوتاه داستانی نخستین کنگره بین المللی محمد(ص) انتخاب شده است.

 

چرخابی با بیان اینکه این فیلم که به طریقه سیاه و سفید در سیمای مرکز خوزستان تهیه و تولید شده است سی و چهارمین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند یاد آور شد: آیین پایانی این کنگره بین‌المللی و معرفی برگزیدگان آن ۱۰ اسفند در شیراز پایتخت فرهنگی ایران زمین برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1141002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha