آموزش نیم سال دوم دانشگاه محقق اردبیلی حضوری خواهد بود

مصری گفت: فعالیت های آموزشی نیم سال دوم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ دانشگاه محقق اردبیلی به صورت حضوری خواهد بود.

«ترحم مصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های آموزشی نیم سال دوم 1400 – 1401 دانشگاه محقق اردبیلی به صورت حضوری خواهد بود.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: البته واکسیناسیون دانشجویان به طور مرتب پایش خواهد و دانشجویانی که واکسن نزده اند از حضور در کلاس ها و شرکت در امتحانات ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: کلیه کلاس‌های آموزشی و آزمون‌های مقاطع دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۷ و ماقبل، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری خواهد بود.

 

مصری عنوان کرد: این دستورالعمل در دانشکده های کشاورزی شهرستان مشگین شهر و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان نیز اجرا خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: البته در دوره های آموزشی که امکان رعایت شیوه نامه های بهداشتی میسر نباشد کلاس ها به صورت غیر حضوری خواهد بود که این مسئله به شورای دانشکده ها محول شده است.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: کلیه کلاس های عملی، کارگاهی و تربیت بدنی نیز شامل این مسئله می شود و طبق برنامه ریزی دانشکده ها در زمان بندی مشخص شده به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1141013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha