ارائه خدمات فرهنگی به ۳۳۱مددجوی تحت حمایت در سوادکوه

عابدی فیروزجایی گفت: ۳۳۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امدادشهرستان سوادکوه از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد این شهرستان برخوردار شدند.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بابیان اینکه ۲هزار و ۳۵خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: توانمند سازی فرهنگی و آموزش به مددجویان تحت حمایت و افراد آموزش پذیر یکی از  محورهای زیربنایی این نهاد محسوب می شود.

 

 رئیس کمیته امداد سوادکوه گفت: ۳۳۱ مددجوی این شهرستان از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد سوادکوه برخوردار شدند. 

 

وی افزود: توانمند سازی فرهنگی، ارتقای بینش اسلامی، آگاه سازی و مهارتهای زندگی از موضوعاتی هست که توسط واحد فرهنگی این نهاد پیگیری می شود.

 

عابدی فیروزجایی تصریح کرد:  دانش آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، سالمندان به تناسب نیاز هر گروه با موضوعات عفاف و حجاب، پیشگیری از اعتیاد، تاب آوری اجتماعی، مباحث دینی و قرآنی و ... از این خدمات بهره مند شدند

 

وی گفت:  خدمات فرهنگی و آموزشی با کمک اساتید مجرب و با همکاری دستگاه های فرهنگی  آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، شبکه بهداشت، بهزیستی اقدام شده است .

 

عابدی فیروزجایی اظهار کرد:  تا کنون ۳۳۱ نفر در برنامه های آموزشی این نهاد بهره مند شده اند .

کد خبر 1141026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha