انسان شعر هدفمند و شعر در خدمت ایمان و عمل صالح را درک می کند

حجت الاسلام شکری گفت: انسان شعر هدفمند و شعر در خدمت ایمان و عمل صالح را می فهمد و درک می کند و می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «یوسفعلی شکری»، امروز (سه شنبه 5 بهمن) در مراسم اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: وقتی خداوند متعال با رحمانیت معرفی می کند و خلقت انسان را با تعلیم قرآن و اوج کرامت انسان را بیان عنوان می کند، مسیر حق از باطل با بیان و در نهایت با قلم جدا سازی می شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه قلم باعث آگاهی انسان می شود، یادآور شد: شهدا حق را در راستای مسیر حق گام برداشتند و حق را معرفی کردند و شاعران هم در همین راستا با سروده های خود جریان حق را ماندگار می کنند.

وی با اشاره به اینکه ایمان به حق و ایمان بر جریان رشد و تعالی بشریت دارند، شاعران این قشر هم دیدنی است، یادآور شد: جریان باطل هم با اشعار سردرگریبان می کنند و به بطلان خود به بیان می آیند این نمونه را در ایام عاشورا و اشعار بعد از آن دیده شده است.

حجت الاسلام شکری گفت: انسان شعر هدفمند و شعر در خدمت ایمان و عمل صالح را می فهمد و درک می کند و می داند این شعر که در خدمت ایثارگری است چه ها که نمی کند.

کد خبر 1141038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha