حضور پررنگ رسانه ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب ضروری است

محمدی ، گفت: امروز در بخش رسانه ها باید فعال باشیم چون بحث رسانه ریشه در تمام ابعاد زندگی ما دارد و حضور پررنگ رسانه ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب ضروری است.

جواد محمدی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ما باید از کارگروه رسانه ها در ایام دهه فجر در سطح شهرستان و در بحث رسانه‌ای و با سابقه خبری حمایت و تقویت شوند.


 

معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسلام آبادغرب افزود: امروز در بخش رسانه ها باید فعال باشیم چون بحث رسانه ریشه در تمام ابعاد زندگی ما دارد، رسانه هم می تواند جو معنوی در کشور ایجاد کند و هم می تواند افکار مردم را به چالش بکشد.

 

 

وی تاکید کرد: بایددر ساماندهی دقیق  رسانه ها وکانال های شهرستان در دهه فجرتلاش کنیم چون وظیفه رسانه جهت دهی به افکار عمومی است.

 

 

محمدی  بابیان اینکه جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود اظهار کرد: مردم با تکیه بر روحیه دینی برای تغییر شیوه مدیریتی در سراسر کشور وارد شدند، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و حکومت دینی و الهی پایه‌گذاری کردند.

 

 

معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت: ۱۲۰ برنامه برای تمام پایگاه های بسیج شهرستان اتخاذ شده است که در سطح شهرستان و روستاها مسابقات ورزشی کشتی یادواره شهدا برگزار می شود و  دربحث روستایی ۶ حوزه با همکاری دیگر ادارات شهرستان به صورت متمرکز فعال هستند.

کد خبر 1141039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha