دلجویی خادمیاران رضوی بهشهر از مادران و خانواده شهدا و جانبازان

طاطیان از دلجویی خادمیاران رضوی از مادران و خانواده شهدا و جانبازان در بهشهر خبر داد و گفت: در این دیدار با دلجویی از خانواده شهدا خاطرات شهدا مرور و بر ادامه راهشان تاکید شد.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در راستای ادای دین به خانواده گرامی شهدا و به ویژه مادران معزز شهدا اعضای کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهربا حضور در منزل شهدا و جانبازان، از مادران و خانواده این شهدا و جانبازان دلجویی کردند.

مدیر کانون خدمت رضوی بهشهر افزود: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت یکی از برنامه های مهم ما در کانون خدمت رضوی است.

طاطیان از دلجویی خادمیاران رضوی، امام جماعت و نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) مسجد گرجی بالا و اعضای پایگاه بسیج ولیعصر(عج)  از مادران و خانواده شهدا و جانبازان در بهشهر خبر داد و گفت: در این دیدار از خانواده معلم شهید نصرالله حقیقی، معلم شهید رمضان موسی زاده حلیم و خانواده جانباز شهید حمید تفضلی دیدار شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین دیدار با مادر دو شهید محمد و عبدالرحیم علیپور، مادر شهیدان احمد و محمود کاشی پور و مادر سردار شهید زین العابدین کیانمهر هم اجرایی و از خانواده این شهدا دلجویی شد.

مدیر کانون خدمت رضوی بهشهر یادآور شد: مادران و خانواده شهدا به عنوان اسوه صبر و ایثار، در مسیر حضرت زهرا (س) گام بر می دارند و ما هم باید با الگوبرداری از آنان در مسیر اهل بیتی گام برداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 1141061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha