برپایی دومین جشنواره توانمندی ها و تولیدات بانوان در آران و بیدگل

دومین جشنواره نمایشگاهی توانمندی ها و تولیدات بانوان با عنوان «حرکت و برکت» با حضور مسئولان محلی در آران و بیدگل برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن ، طی آیینی با حضور  مادران، همسران و فرزندان جلیل القدر شهدا ، فرماندار و شهردار آران بیدگل دومین جشنواره نمایشگاهی توانمندی ها و تولیدات بانوان با عنوان «حرکت و برکت» در آران و بیدگل راه اندازی شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تقدیر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه نمایش و تبلور توانمندی های بانوان شهرستان آران و بیدگل است.

 

دکتر علی اکبر رضایی به  نقش و جایگاه زن در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: حضور اجتماعی زنان در فعالیت های اجتماعی که بستر تعالی زن است و منافاتی با رسالت همسرداری و فرزندداری زنان جامعه اسلامی ندارد.

 

دکتر محسن صانعی شهردار آران و بیدگل هم در این مراسم با تبریک ولادت بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از حضور فرماندار محترم شهرستان ، روسای ادارات، خانواده معظم شهدا و بانوان فعال در عرصه کارآفرینی تقدیر و تشکر کرد.

 

در این نمایشگاه بیش از ۴۰ غرفه از محصولات متنوع همچون صنایع دستی و سنتی، غذایی ، پوشاک و ... بانوان شهرستان آران و بیدگل به نمایش گذاشته شده است.

 

این نمایشگاه توسط شهرداری آران و بیدگل تا ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱  در محل بازار شهروند برای بازدید عموم شهروندان دایر خواهد بود./

کد خبر 1141064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha