دومین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی استان کرمان از میلاد حضرت زهرا تا ولادت امام علی برگزار می شود

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) دومین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی استان با هدف ترویج فرهنگ رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، حامد شجاعی، سه شنبه(۵ بهمن) به رسانه ها اعلام کرد: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) دومین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی استان با هدف ترویج فرهنگ رضوی آغاز شد.

 

 

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا علیه السلام استان کرمان افزود: این پویش تا روز ولادت حضرت علی علیه السلام ادامه دارد و اصحاب رسانه و خادمیاران رضوی می توانند آثار منتشر شده خود را از طریق آدرس (kerman_razavi@) در  پیام رسان ایتا به دبیرخانه دومین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی استان کرمان ارسال کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی آثار توسط هیئت داوران به آثار تولیدی براساس شاخص‌های مدنظر هدایای متبرک رضوی اهداء شود.

 

 

شجاعی هدف از اجرای این طرح را توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه از طریق رسانه‌ها دانست و گفت: دراین طرح اصحاب رسانه استان کرمان می‌توانند آثار تولیدی خود را با محتوای فرهنگ رضوی در قالب یادداشت، گزارش، خبر، مصاحبه، عکس، پوستر، پادکست، موشن گرافیک در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

 

 

وی با بیان اینکه این طرح ابتکاری رسانه‌ای با هدف استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه به منظور ترویج فرهنگ رضوی در استان کرمان برای اولین بار در دهه آخر ماه صفر اجرا شد؛ از تجلیل صاحبان ۲۰ اثر در آن دوره خبر داد.

 

 

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا علیه السلام استان کرمان از مشارکت برخی سازمان ها و نهادها در این پویش خبر داد.

کد خبر 1141080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha