مراسم جشن تکلیف ۵۰۰ دختر نکایی برگزار شد

پالار از برگزاری مراسم جشن تکلیف ۵۰۰ دختر نکایی خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای بزرگ نکا برگزار شد.

«حسین پالار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: جشن تکلیف شکوفه های تازه مکلف شده با حضور خاص دانش آموزان برگزار شد تا فرزندان ما از امروز با رعایت مبانی دینی در راه و روش اولیای الهی گام برداشته و زندگی دینی خود را تقویت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا افزود: کسانی که به سن تکلیف می رسند؛ مهمان ویژه و دوست داشتنی خداوند می‌شوند و نزد خدا جایگاه بالاتری دارند و باید در راستای عمل به تکلیف تلاش بیشتری انجام دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن تکلیف فرصت طلایی برای آغاز بندگی خدا و در مسیر عبودیت پروردگار قرار گرفتن است که دانش آموزان با تکالیف الهی نظیر نماز، روزه، امر به معروف و نهی از منکر، وظایف خانوادگی، تکالیف اجتماعی و فرهنگی و.. آشنا خواهند شد و این موارد را رعایت خواهند کرد.

 

پالار از برگزاری مراسم جشن تکلیف 500 دختر نکایی خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای بزرگ نکا برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا یادآور شد: جشن تکلیف، جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند است و از امروز خداوند نگاه ویژه ای به بندگان خود خواهد داشت.

کد خبر 1141100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha