اجرای ۵۰عنوان برنامه ویژه هفته زن به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا

پازوکی از اجرای۳ هزار برنامه در ۵۰ عنوان به مناسبت هفته زن در سراسر استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج جامعه زنان، نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی در دست اجرا است.

«فرشته پازوکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، بیان کرد: برای ما زنان جای بسی افتخار است که روز بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) را روز زن و روز مادر نام‌گذاری کرده‌اند و ما زنان به خودمان می‌بالیم، ولی این مسئولیت ما زنان و بانوان رو صد چندان برابر کرده است.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در استان مازندران افزود: حضرت زهرا (س) با آن سن کم در خانه کوچک خود توانست فرزندانی را تربیت کند که بسیار نقش عظیمی را در دنیا و جهان داشته باشند و تمام دنیا و آخرت از برکات این فرزندان بهره‌مند شوند.

 

پازوکی اضافه کرد: امروز هم زنان و مادران ما با الگوگیری از بی بی دو عالم مقام و منزلت جایگاه زن در اسلام را در جهان به نمایش گذاشتند و به رخ کشیدند، یکی از هجمه های دشمن در حوزه زن و خانواده همین است که مسیر انحرافی الگودهی را برای زنان و دختران داشته باشند و با ترویج سبک زندگی غربی، بی عفتی، بی حجابی، تجمل‌گرایی، مصرف‌گرایی و... بانوان را به سمت و سوی الگوی زندگی غرب بکشانند.

 

وی ادامه داد: ما در این سازمان با برنامه‌ریزی مشخص برآنیم تا به تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی بپردازیم به همین جهت مدتی است که نشست های مختلفی با حضور دختران و بانوان در قالب هیات اندیشه‌ورز آسیب‌های زن و خانواده را احصا کرده و برابر آن‌ها چشم‌اندازی با عنوان «تربیت بانوی تراز انقلاب و ترویج سبک زندگی حضرت زهرا (س) با اهداف تحکیم بنیان خانواده» برایش تعریف کردیم.

 

پازوکی با بیان اینکه امروز یکی از اهداف مهم دشمن فروپاشی بنیان خانواده و بی‌اثر کردن نقش تربیتی مادران و زنان ما است، تاکید کرد: از این رو ما در این ایام در حاشیه برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) تفاهمنامه‌ای با نهادهای مرتبط به امضا رساندیم و قرار شد مباحثی همچون؛ حجاب و عفاف، تسهیل در امر ازدواج جوانان، افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی و تربیت کودک مهدوی مدنظر قرار بگیرد تا با هم افزایی برنامه‌های خوبی را داشته باشیم. برپایی جشن میلاد کوثر آفرینش حضرت زهرا(س) اولین برنامه مشترک ما با موضوع سبک زندکی فاطمی و عفیفانه بوده که با همکاری شورای اسلامی‌ و شهرداری ساری، دبیرخانه شورای سیاستگذاری زن و خانواده استان، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، استانداری مازندران ، سپاه کربلا استان ، میراث فرهنگی و گردشگری استان ، نیروی مقاومت بسیج و تشکل‌های مردمی در سینما‌ سپهر برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان هم امسال به‌مناسبت همین ابام خجسته بیش از ۳ هزار برنامه با ۵۰ عنوان برنامه‌ای در دستور کار خودش قرار داده است که شامل؛ برپایی جشن میلاد کوثر با موضوع سبک زندگی فاطمی، مسابقه عکاسی بوسیدن دست مادر، پویش اهدای خون در قالب نذر خون به اتفاق خانواده برای بیماران کرونایی و غیرکرونایی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ویژه بانوان در قالب بومی و محلی برگزاری ایستگاه‌های مشاوره حقوقی، اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند، برپایی رزمایش کمک مومنانه ویژه این ایام برای خانواده های نیازمند برپایی نمایشگاه توانمندی زنان همراه با فروش محصولات، استفاده از گروه‌های جهادی در قالب بانوی نقش آفرین، در قالب آموزشی و فرهنگی برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، مسابقه تولیدات فرهنگی خواهر ما همراه با انتشار در فضای مجازی و تجلیل از مادران موفق در عرصه‌های مختلف تنها گوشه‌ای از برنامه‌های ما در این ایام خجسته بوده که در دست اجرا است.

 

به گزارش شبستان؛ به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها ، روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن، ویژه برنامه جشن میلاد کوثر با حضور سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا "،توسط شورای راهبردی سياستگذاری زنان و خانواده استان مازندران همزمان با سراسر کشور در سینما سپهر ساری برگزار شد.

کد خبر 1141113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha