فرهنگسرای خانواده وبینار «مادر و کودک» را برگزار می کند

وبینار آموزشی «مادر و کودک» از سوی فرهنگسرای خانواده به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این برنامه با حضور مهدیه مهدویان(متخصص روانشناسی) به موضوع "بررسی چگونگی ایجاد رابطه مطلوب بین مادر و کودک" اختصاص دارد.

خانواده مهم ترین نهادی است که می‌تواند نیازهای عاطفی افراد را برطرف کند و سلامت مادران و فرزندان پایه اصلی خانواده است همچنین ارتباط مادر فرزندی یکی از مهم ترین ارتباطات بشری است چراکه متخصصان معتقدند افرادی که از رابطه مادر فرزندی سالمی برخوردار نبوده‌اند احتمالا در آینده در برقراری انواع ارتباطات صمیمانه با مشکل مواجه می شوند.

وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند نشاط و آرامش در خانواده بیشتر و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می شود و شاهد شور و اشتیاق زندگی، روابط سالم، تعاملات مثبت و تجربه صمیمیت و تقویت احساس عشق، اطمینان و امنیت در بین اعضای خانواده هستیم.

"مهدیه مهدویان" روانشناس، مدرس دانشگاه و عضو انجمن نظام روانشناسی و مشاوره ایران است وی تاکنون کارگاه های متعدد در زمینه خانواده، مهارت های اجتماعی، فرزندپروری و ... را برگزار کرده است.

وبینار آموزشی «مادر و کودک» روز چهارشنبه 6 بهمن ماه ساعت 10:30در سامانه شهرآموخت به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه مندان است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.

کد خبر 1141114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha