تبیین گفتمان انقلاب و امیدآفرینی اولویت فعالیت های فرهنگی در مساجد باشد

بیکی گفت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، پیوند فکری بین نسل های بعد از انقلاب و ارتباط بین آنها و امیدآفرینی و نشاط بین مردم در اولویت فعالیت های فرهنگی در مساجد قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» امروز (سه شنبه 5 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی ایران در این دوران چهل و سه سال همیشه از کوران حوادث گذر کرده است و تهدیدات و توطئه های دشمنان این نظام نتوانسته است به آن آسیبی وارد کند.

 

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان با بیان اینکه باید همواره آماده بود و نگذاشت نقشه های شوم دشمنان عملی شود، افزود: یقینا مخالفان این انقلاب با اتاق های فکری که دارند مدام در صدد نقشه های جدید هستند، اما بصیرت و آگاهی می تواند ما را در برابر این تهاجمات پیروز کند.

 

وی ادامه داد: نکته مهمی که در این تهدیدات باید به آن آگاه باشیم، مسئله تهدید نرم و فرهنگی است که عرصه وسیعی دارد.

 

بیکی گفت: مسئله تهدید از بستر فضای مجازی، نا امیدی بین مردم و دلسرد کردن آنها، برجسته کردن اشکالات و ایرادات دم دستی و پیش پا افتاده و تعمیم دادن آن به ماهیت و اصل انقلاب از نمونه های عینی و بارز آن است که مشاهده می شود.

 

وی اظهارداشت: دستگاه های فرهنگی با سه مسئله مواجه هستند که باید برای آن برنامه ریزی کرده و آن را عملی کنند.

 

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان گفت: اولین مسئله بحث تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد یک گفتمان غالب بین مردم است.

 

وی افزود: تبیین و باز کردن مسائل قبل از انقلاب و جایگاه امروز انقلاب در جهان نسبت به گذشته و بسیاری از مسائل دیگر می تواند اذهان را در برابر یک قضاوت درست به مسیر درستی هدایت کند.

 

بیکی، دومین مسئله را موضوع پیوند فکری بین نسل های بعد از انقلاب و ارتباط بین آنها بیان کرد و گفت: این مسئله نیز باید با کمک نهادهای آموزشی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه ها صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه مسئله سوم نیز، بحث امیدآفرینی و نشاط بین مردم است که باید هر ساله روی آن برنامه ریزی کرد، افزود: یکی از برنامه هایی که جریان ضد انقلاب بر روی آن تمرکز کرده است، مسئله نا امیدی مردم از انقلاب و آرمان های انقلاب است که در صدد استحاله کردن انقلاب با یک حرکت نرم هستند.

 

 

کد خبر 1141156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha