گسترش تعالی فرهنگ‌سازمانی و ارتقا سواد سلامت جامعه

مصری بابیان اینکه باید در راستای سواد سلامت جامعه کوشید گفت: ارتقای فرهنگ سلامت و سواد سلامت جامعه یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست که در ابعاد مختلف باید دنبال و در راستای توسعه آن کوشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» امروز (سه شنبه ۵ بهمن) در جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه که در تالار امام علی(ع) برگزار شد گفت: جایگاه روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در دنیای امروز یک جایگاه بسیار مهم و اساسی است که باید به‌درستی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم دنبال شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: روابط عمومی‌ها باید به امر حقیقت‌گرایی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز که به‌جز تأثیرات منفی، اثرات دیگری را به همراه نخواهد داشت.


وی گفت: برخی عبارت اینجا قم است را به کار می‌برند و برداشتی که می‌شود این است که برخی کارها را نباید انجام داد، اما نگاه ما بر این است که اینجا قم و شهر علما و مراجع و شهر فرهنگی و علمی است و باید کارهایی را انجام داد که هیچ جایی از کشور انجام نمی‌شود.


مصری گفت: یک‌صدایی در حوزه اطلاع‌رسانی امر بسیار مهم و ضروری است که باید در دانشگاه علوم پزشکی قم رقم بخورد و از ظرفیت‌های موجود بهره برد.


وی بر اهمیت تولید محتوای قوی اشاره کرد و گفت: باید این تولید محتوا با تکیه‌بر اصل سرعت، دقت و صحت انجام شود و در راستای اقناع‌سازی جامعه باشد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر تعالی فرهنگ‌سازمانی گفت: این امر بسیار مهمی است که باید روابط عمومی‌ها در این عرصه تلاش پویا و جدی داشته باشند که موجب رشد و بالندگی و پاسخگویی اجتماعی خواهد شد.


مصری بابیان اینکه باید در راستای سواد سلامت جامعه کوشید گفت: ارتقای فرهنگ سلامت و سواد سلامت جامعه یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست که در ابعاد مختلف باید دنبال و در راستای توسعه آن کوشید.


وی با تأکید مجدد بر امر پاسخگویی اجتماعی گفت: باید در ابعاد مختلف به این امر توجه داشته و کوشید تا نسبت به تربیت نیروها در این عرصه اهتمام داشته باشیم تا مهارت‌های پاسخگویی اجتماعی ارائه شود.


مصری به موضوع سلامت معنوی اشاره کرد و گفت: از قم با توجه به ظرفیت‌هایی که در این عرصه دارد، انتظار می‌رود در این زمینه گام برداشته و جنبه‌های سلامت معنوی را ارتقا دهد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان بر اطلاع‌رسانی به‌موقع اشاره و تأکید کرد: امر اطلاع‌رسانی باید به‌موقع و دقیق باشد که اگر این امر رقم نخورد، دچار چالش خواهیم شد.

کد خبر 1141183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha