تلاش دشمن برای آسیب زدن به مردم از طریق فِرَق اسلامی

سردار مرتضوی گفت: امروز بسیاری از حرکت های تکفیری و خالی از منطق و خرد در بین فرق خودساخته درحال گسترش است که علمای اهل سنت باید با اراده محکم پاسخ ابهامات را بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همایش علما و متنفذین شیعه و سنی زیرکوه امروز (۵ بهمن) در روستای فندخت این شهرستان با حضور فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

 

 

سردار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در این مراسم با تاکید بر اینکه عزت و سربلندی امروز کشور را مدیون خون شهدا و همراهی مردم و مسئولان نظام هستیم، گفت:  این قدرت و اقتدار را امروز در کلام و تفسیر مقام معظم رهبری می توانیم مشاهده کنیم.

 

 

سردار مرتضوی افزود: امروز تلاش دشمن این بوده که توان خود را بر سرزمین‌هایی که نظام اسلامی از نفوذ برخوردار است متمرکز کنند و ما نیز تلاش خود را برای دفاع و خنثی کردن توطئه دشمنان متمرکز کرده ایم.

 

 

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تلاش دشمن این است که توسط خود فرق اسلامی به مردم آسیب وارد کند، افزود: امروز بسیاری از حرکت های تکفیری و خالی از منطق و خرد در بین فرق خودساخته درحال گسترش است که علمای اهل سنت باید با اراده محکم پاسخ ابهامات را بدهند.

 

 

سردار مرتضوی در پایان بیان کرد: تلاش دشمن این است که ما را از مشترکاتمان دور کند و هوشمندی لازم این است که نگاهمان به رهبر عزیز باشد.

 

 

کد خبر 1141229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha