خرید ۴۹ هزار عنوان کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران توسط مردم فارس

آزادی گفت: استان فارسی ها سال گذشته بیش از ۴۹ هزار عنوان کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خریداری کردند و امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال بیشتر مردم فرهنگ دوست فارس از این نمایشگاه کتاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی آزادی»، امروز (سه شنبه 5 بهمن) با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با همکاری شرکت ملی پست از تاریخ 3 تا 10 بهمن با حضور 2 هزار و 300 ناشر داخلی و خارجی و با 200 هزار عنوان کتاب در حال برگزاری است.

مدیرکل پست فارس ادامه داد: استان فارسی ها سال گذشته بیش از 49 هزار عنوان کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خریداری کردند و امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال بیشتر مردم فرهنگ دوست فارس از این نمایشگاه کتاب باشیم.

وی اضافه کرد: حضور شبکه پستی کشور در برگزاری این نمایشگاه در سال قبل تجربه ارزشمندی بود و امسال نیز پیرو همان تجربه موفق مجددا از این ظرفیت شبکه توزیع پستی استفاده شود و از مبدا ناشران تا مرحله توزیع تا دور افتاده ترین روستاها در پی انعقاد تفاهم نامه توسط شبکه پستی به انجام می رسد.

آزادی تاکید کرد: علاقمندان با ورود به آدرس الکترونیکی ketab.ir برای انتخاب و خرید کتب مورد نظر خود می توانند اقدام کنند و به محض خرید و دریافت پیامک، تمام مسیر سیر محصولات خریداری شده تا زمان توزیع اطلاع رسانی می شود.

وی عنوان کرد: شبکه پستی زحمت تردد تا تهران و خرید کتاب از نمایشگاه را از روی دوش علاقمندان به کتاب برداشته است که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها شده و انتخاب امکان انتخاب محصولات به صورت غیر حضوری از این نمایشگاه فراهم است.

کد خبر 1141262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha