مسائل و نیازهای کردستان مورد بررسی قرار می‌گیرد

وزیر کشور گفت: همه مسائل و نیازهای استان کردستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر کم کاری نیز از جانب مدیری اتفاق افتاده باشد حتما رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمد وحیدی وزیر کشور در سفر به کردستان و در فرودگاه سنندج که به منظور بررسی مشکلات سنندج در پی بارش برف هفته اخیر در راس هیاتی به استان سفر کرد، گفت: هدف از سفر به کردستان ارزیابی مسائل و مشکلات بعد از بارش‌های اخیر در استان و شهر سنندج است.

 

 

وی با بیان اینکه در طول هفته گذشته به صورت مداوم با استاندار کردستان در تماس بودیم، افزود: استاندار کردستان در پی بارش‌های سنگین هفته گذشته و مدیریت وضعیت بصورت تمام وقت و شبانه‌روزی در میدان حضور داشت.

 

 

وحیدی اضافه کرد: در این سفر حتما همه مسائل و نیازهای استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر کم کاری نیز از جانب مدیری اتفاق افتاده باشد حتما رسیدگی خواهد شد.

 

عصر امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه 1400، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور در راس هیاتی بلند پایه و به منظور بررسی وضعیت استان کردستان پس از بارش‌های اخیر و  نحوه خدمت‌رسانی به مردم و همچنین شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران استان وارد سنندج شد.

 

 

 

 

کد خبر 1141275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha