البرزی ها به دبیرخانه مسابقه وصیتنامه سردار شهید سلیمانی ۵۰۰ پاسخنامه ارسال کردند

حجت الاسلام عبدالله پورمظاهری گفت: البرزی ها به دبیرخانه این مسابقه ۵۰۰ پاسخنامه ارسال کردند که از این میان امروز به ۵۲ نفر به عنوان برگزیده جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، نخستین مسابقه وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی عصر دوشنبه با تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات مسجد رسول اکرم (ص) کرج به کار خود پایان داد.

 

دبیر برگزاری مسابقه سردار شهید سلیمانی در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان این مسابقه به جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مسابقه را برگزار و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزیدگان را معرفی و تجلیل کردند.

 

حجت الاسلام عبدالله پورمظاهری افزود: البرزی ها به دبیرخانه این مسابقه ۵۰۰ پاسخنامه ارسال کردند که از این میان امروز به ۵۲ نفر به عنوان برگزیده جوایزی اهدا شد. 

 

وی اظهارداشت: سوالات این مسابقه از طریق فضای مجازی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و پاسخ نامه ها نیز از طریق شبکه های اجتماعی ایتا و سروش به دبیرخانه مسابقه فرستاده شد. 

 

پورمظاهری هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی عموم مردم با دیدگاه های سردار دل ها عنوان کرد: این مراسم معنوی با حضور خادمان حرم امام رضا علیه السلام رنگ و بویی خاص به مراسم بخشید

کد خبر 1141306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha