برگزاری جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» در شمال و جنوب استان فارس

جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» از ۸ تا ۱۱ بهمن‌ در سراسر استان فارس اجرا خواهد شد و بخش تئاتر خیابانی این جشنواره در جنوب استان و بخش صحنه ‌ای در شمال استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نخستین جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» ویژه گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در 2 بخش رقابتی و غیررقابتی در شیراز برگزار خواهد شد و با اعلام اسامی آثار مرحله بازبینی و داوران بخش های نمایش صحنه ای، خیابانی، رادیو تئانر و نمایشنامه خوانی کار خود را آغاز خواهد کرد.

جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» در چهار گرایش و ۲ بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد که بخش رقابتی شامل تئاتر خیابانی، صحنه ‌ای و نمایش‌ خوانی و بخش غیر رقابتی شامل رادیوتئاتر است.

جشنواره ملی تئاتر «سردار عشق» از 8 تا 11 بهمن‌ در سراسر استان فارس اجرا خواهد شد و بخش تئاتر خیابانی این جشنواره در جنوب استان و بخش صحنه ‌ای در شمال استان برگزار خواهد شد.

دست کم، تمام بخش‌ ها یک بار در شیراز به اجرا می روند و آئین پایانی این جشنواره نیز 11 بهمن در تالار حافظ اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد استان فارس برگزار خواهد شد.

این جشنواره در چهار گرایش تئاتر صحن ه‌ای، تئاتر خیابانی-محیطی، رادیوتئاتر و نمایشنامه‌ خوانی با رویکرد ترویج فرهنگ مردمی بسیج که همانا لشکر مخلص خداوندگار است و نیز شهیدپروری و ارج نهادن به مقام والای شهادت پیش ‌بینی شده است.

در مسیر  برگزاری جشنواره یک کارگاه آموزشی با نام «سِرِ سردار» با موضوع تئاتر خیابانی مقاومت به مدت 2 روز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1141334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha