تدبیر مدیران و کمک مردم مشکلات روزهای برفی کردستان را به حداقل رساند

وزیر کشور گفت: تدبیر مدیران و استفاده از کمک مردم مشکلات وزهای برفی و سخت کردستان را به حداقل رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران کردستان با تقدیر از تلاش مجموعه‌های استان در کمک‌رسانی و امدادرسانی در روزهای سخت برفی استان اظهار کرد: بروز مشکلات در روزهای برفی امری طبیعی بوده اما به حداقل رساندن مشکلات در گروه تدابیر مدیران و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

 

 

وی با اشاره به اینکه عده‌ای برای بحرانی و غیرعادی نشان دادن وضعیت کردستان تلاش کردند، افز‌ود: علیرغم بارش سنگین برف و برودت منفی 30 درجه هوای کردستان هیچ مشکل حادی در استان پیش نیامد که جای تقدیر دارد.

 

 

وزیر کشور اعلام کرد: بزرگنمایی مشکلات در حالی که همه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند کاری ناپسند است و نباید لذت نعمات الهی را به کام مردم تلخ کرد.

 

 

وحیدی از واریز مبلغی به حساب کردستان برای مرتفع شدن مشکلات خبر داد و گفت: در حد امکان نیز کمبودهای ماشین‌آلات و راهداری‌ها برطرف خواهد شد.

 

 

وی از روحانیون و آگاه‌سازی رسانه‌ها در روزهای برفی و چنین شرایطی در کردستان تقدیر کرد و افزود: امکانات شهرداری محدود است و مردم باید در چنین شرایطی به همکاری دعوت شوند تا مشکلات کاهش یابد.

 

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه در قرآن کریم به تعاون و همکاری در کارهای خوب دعوت شده است، اضافه کرد: یکپارچگی و یکدلی در مواقع بحران و سختی بیانگر ظرفیت فراوان مردمی است.

 

 

وی همچنین از تلاش ارتش و سپاه در کمک به مردم کردستان در روزهای برفی تقدیر و اضافه کرد: با روحیه در کنار هم بودن قطعا کردستان روز به روز رشد خواهد کرد.



 

کد خبر 1141352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha