۹۰ نفر از کاروان زائران پیاده عراق، میهمان شیروانی‌ها شدند

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: ۹۰ نفر از کاروان زائران پیاده کشور عراق، میهمان شیروانی‌ها شدند.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: کاروان زائران پیاده 90 نفره از کشور عراق که شب گذشته میهمان مردم این شهرستان بودند صبح امروز از شیروان به سمت مشهد مقدس عازم شدند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان خاطرنشان کرد: این کاروان که برای زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) در راه بود با هماهنگی های صورت گرفته شب گذشته در مسجد مسلم ابن عقیل(ع) شیروان پذیرایی شدند و صبح امروز شیروان را ترک کردند.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: این کاروان همه ساله طی ایام مختلف برای زيارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس می شوند و در مسیر میهمان این شهر هستند.

 

 

وی اضافه کرد: 10 روز گذشته هم این شهرستان میزبان 50 نفر دیگر از زائران پیاده کشور عراق بود که به مدت یک شب در یکی از مساجد شیروان پذیرایی شده و استراحت کردند و بعد عازم مشهد شدند.

 

 

وی تصریح کرد: هر کدام از کاروان های زیارتی که به مناسبت های مختلف از شهرها به مقصد مشهد حرکت می کنند، مجوزهایشان را از فرمانداری و شورای هیاتهای مذهبی آن شهرستان دریافت می کنند و همچنین از قبل مکان اقامت امن با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برای این کاروانها در مشهد در نظر گرفته شده است.

 

خراسان شمالی که در بین دو قطب زیارتی مشهد مقدس و گردشگری شمال کشور قرار گرفته هر ساله پذیرای بسیاری از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) با پای پیاده در مناسبت های مختلف است.

 

 

کد خبر 1141382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha