برگزاری اولین جشنواره قرآنی در شهرستان زرندیه

جوانمرد از برگزاری اولین جشنواره قرآنی در شهرستان زرندیه با عنوان تبیان خبر داد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به برگزاری اولین جشنواره قرآنی در شهرستان زرندیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و با همکاری موسسات فرهنگی قرآن و عترت و بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، افزود: این مسابقات ویژه گروه سنی 6 تا 12 سال،  12 تا 18 سال و 18 سال به بالا است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می شود، ادامه داد: مسابقات در دو مرحله شهری و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه نفرات برتر هر شهر به مرحله شهرستانی معرفی و در ادامه با نفرات برتر دیگر شهرها  به رقابت خواهند پرداخت، بیان کرد: موسسات قرآنی معرفی شده در هر شهر مسئول برگزاری مسابقات آن شهر و معرفی نفرات برتر هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: به تمامی شرکت کنندگان در جشنواره لوح یادمان اهدا خواهد شد و به نفرات برتر جشنواره نیز لوح تقدیر، تندیس جشنواره همراه با مبالغ نقدی اهدا می شود.

 

جوانمرد ادامه داد: در رشته مفاهیم که ویژه بزرگسالان است، تفسیر سوره احزاب از کتاب نسیم حیات مورد آزمون قرار می گیرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند به موسسات و مراکز قرآنی محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

وی مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی تبیان را سه شنبه 12 بهمن ماه جاری دانست و بیان کرد: آزمون مرحله اول این دوره از مسابقات از تاریخ 16 لغایت 20 بهمن برگزار می شود.

کد خبر 1141404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha