رسانه‌ مهمترین عامل در تشویق مردم  برای تحقق دستاوردهای انقلاب است

تمری، گفت: رسانه‌ها مهمترین عامل در تشویق مردم و ایجاد امید در جامعه برای تحقق و تبیین دستاوردهای انقلاب و ۲۲ بهمن است.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انقلاب ما توانست نظام قدرت سلطه را در منطقه برهم زند و ساختار قدرت های جهانی را تغییر دهد و باعث قدرت بلوک شرقی شد امروزه جمهوری اسلامی نبض قلب منطقه آسیا را تسخیر کرده و با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد ایران کشوری مقتدر است و از لحاظ علمی رتبه ۱۶ را در سطح جهان دارد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب  افزود: باید بدانیم  انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب قرن و انقلابی است که تمام مناسبات نظام فکری جهان را با توجه به یک سری از تنگناهایی که وجود داشت بر هم زد.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: شتاب توسعه ازحدنرمال جهانی در جمهوری اسلامی ایران با توجه به تنگناهاو تحریم هایی که وجود داردبالاتر است و  مردم بیش از ۴۰ سال با فداکاری خود پای نظام ماندند و در طول تاریخ تنها انقلابی که بر پایه مردمی شکل گرفت و خود مردم آن را مدیریت کردند انقلاب اسلامی ایران است.

 

 

تمری تصریح کرد: ما باید در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان بکوشیم رسانه ها بعنوان افسران جنگ نرم پای کار باشند و پشتیبان همدیگر باشند و از روحیه غیرمنطقی باید دوری کرد و پذیرای نقدها به صورت دقیق و علمی و برنامه ریزی شده باشیم.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب در پایان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازنمایی خدمات نظام در سال‌های مختلف است و رسانه های استان باید در زمینه بازنمایی خدمات نظام در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری با تهیه برنامه های خاص خود وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

کد خبر 1141451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha