رویداد ملی فهما استعدادهای موفق مسجدی را معرفی می کند

نیکخواه بابیان اینکه فعالیت های گسترده بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری یکی از ویژگی های بارز رویداد ملی فهما است گفت: رویداد ملی فهما استعدادهای موفق مسجدی را معرفی می کند.

«رسول نیکخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: از زمان اجرای اولین دوره رویداد ملی فهما تاکنون کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت های گسترده و در یک فضای سالم به رقابت می پردازند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان ادامه داد: فراهم کردن این رویداد برای معرفی کانون های فرهنگی هنری پویا و فعال در سطح کشور یکی از برنامه های موفق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

 

وی تصریح کرد: فراهم شدن بستر مشارکت، دیده شدن، اشتراک محتوا، سطح بندی و ارتقا، هماهنگی و انسجام، انگیزه بخشی، ایجاد محیط فعالیت و رقابت سالم برای کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر ویژگی های رویداد ملی فهما است.

 

نیکخواه اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهما فرصت پیدا می کنند نخبگان مسجدی را معرفی و زمینه رشد و تعالی استعداد ها را فراهم آورند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان با اشاره به اینکه یکی از دستاورد مهم رویداد ملی فهما حرفه ای شدن فعالیت های فرهنگی و هنری در بستر مساجد بوده است، تصریح کرد: شناسایی نخبگان و استعدادهای بچه های مساجد در عرصه های گوناگون از دیگر ره آوردهای این رویداد بزرگ است.

 

وی با بیان اینکه تبادل تجربیات و انتقال اطلاعات و همچنین ارتباط دوستانه کانون‌ها در فضای این رویداد قابل ملاحظه است، افزود: یکی از نقاط عطف رویداد ملی فهما عدالت محوری است که با شناسایی کانون های فعال و برجسته می توان حمایت های مادی و معنوی را به سوی آنان جهت پرورش هنرمندان و استعداد های مسجدی انجام داد.

 

نیکخواه با اشاره به برخی از برنامه های شاخص کانون های مساجد شهرستان سامان در این رویداد ملی گفت: معرفی گروه های سرود مسجدی، گروه نمایش مسجدی، مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان، فعالیت های کتاب و کتابخوانی، دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در قالب سه شنبه های تکریم بخش خوب و قابل ملاحظه ای از فعالیت های کانون های مساجد این شهرستان است.

 

کد خبر 1141454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha