برنامه های دهه فجر امیدآفرین باشد/ پیشرفت های نظام اسلامی شناکردن بر خلاف جریان آب بوده است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه پیشرفت هایی که امروز نظام اسلامی با وجود همه سختی ها و تحریم ها داشته در واقع شناکردن بر خلاف جریان آب بوده است، گفت: برنامه های گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امیدآفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۶ بهمن) در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: خداوند به حضرت موسی(ع) فرمود که قوم خود را از ظلمت به سوی نور هدایت کرده و روزهای خدا را به آنها یادآوری کن.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه همه روزها روزهای خداوند متعال است اما در برخی روزها رویدادهایی رخ می دهد که تاریخ ساز است، افزود: زمانی که که حکومت طاغوتی نابود شود و حکومت دینی استقرار پیدا کند، این روز به عنوان ایام الله از آن یاد می شود، وقتی چنین تغییری در تاریخ به وجود می آید و یک تمدن جدید رویش پیدا می کند به طور قطع سختی های هم در پیش دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن کریم همواره تاکید شده است  که نشانه های قدرت، علم و ربوبیت خداوند متعال برای هر کسی که صبور و شکور باشد آشکار می شود، ابراز کرد: حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی از بین رفت و منجر به جایگزینی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و این نعمت بزرگی است که البته  نیاز به صبر و شکرگذاری دارد و  باید در برابر سختی هایی که در راه استقرار حکومت الهی در زمین ایجاد می گردد، باید هم مقاوم و هم باید شکر گذار باشیم.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: نباید نعمت هایی که خداوند متعال به ما داده است غافل باشیم، در زمان رژیم پهلوی آمریکایی های از مردم ایران حق توحش می گرفتند و این بالاترین توهین به مردم ایران بوده است، آمریکایی ها، آنچنان ما را تحقیر کردند که مجلس شورای ملی پذیرفت که هیچ ایرانی حق شکایت و برخورد با آمریکایی ها برای هر جرمی و جنایتی که در داخل کشور انجام دهند را ندارد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه کشور یاران به برکت نظام اسلامی امروز در دنیا  بسیار تاثیر گذار است، افزود: قوی ترین قدرت جهان امروز در برابر نظام اسلامی شکست را پذیرفته و با حقارت منطقه را ترک کرده است، آمریکایی ها امروز، با ذلت در برابر نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و انقلاب ما به هم جای جهان صادر می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه ها و فعالیت های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به گونه ای باشد که یادآور ایام الله بوده و از طرفی هم خدماتی که در ۴۳ سال عمر با برکت نظام اسلامی انجام شده، بیان شود.

 

 

امام جمعه ایلام  با تاکید بر اینکه پیشرفت های ایران اسلامی در طی سال های گذشته شنا برخلاف جریان آب بوده است، خاطرنشان کرد: نظام و انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات، تحریم ها و تهدیدها، جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ اقتصادی که دشمن بر علیه ما انجام داده است، امروز در بسیاری از رشته های علمی و فناوری در قله های مرتفع جهانی قرار داریم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه با شکوه برگزار کردن برنامه های دهه فجر از ضروریات است، ابراز کرد: در برنامه ها و فعالیت های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی بیان شود تا کسانی که احساس ناامیدی می کنند متوجه شوند که روند کار امیدآفرین است.

 

وی بیان کرد: دولت و رئیس جمهوری محترم، امروز به صورت جهادی فعالیت های گسترده ای دارند، ارتباط با کشورهای همسایه، ورود به پیمان های اقتصادی، سفر به کشورهای مختلف جهانی و نقش ایران در مسائل بین المللی، امروز امید افرین است، امروز آمریکایی ها دست و پا می زنند که مذاکره انجام بگیرد، چرا می بینند که جمهوری اسلامی ایران به سمت و سویی می رود که فراتر از تصور آنها است و  عملا تحریم ها، قدرت خود را از دست می دهد.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امیدآفرینی در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است، بیان کرد: لذا برای مقصد نهایی که حیات طیبه ای است که جمهوری اسلامی دنبال می کند و باید به آن برسیم، باید سرمایه گذاری کنیم و بسیار ارزشمند است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: در برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های هنری نیز مورد توجه قرار گیرد، تا در  سطح جهانی در قالب هنر بتوانیم، مظلومیت خودمان و ددمنشی دشمنان را به گوش جهانیان  برسانیم و لازم است که از مظلومیت نظام اسلامی با زبان هنر در سطح جهانی دفاع کنیم.

 

کد خبر 1141463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha