با مردمی کردن مراسم های دهه فجر می توان با هجمه های دشمن مقابله کرد

حیدری، گفت: دردهه مبارک فجر هجمه های دشمنان افزایش می یابد لذا با مردمی کردن مراسم های دهه فجر می توان به مقابله با این هجمه ها رفت.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال باید چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت تر از سال های گذشته و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

 

 

فرماندار صحنه افزود: در شهرستان صحنه ۱۶ کمیته تخصصی تشکیل دادیم که بایستی برنامه های اجرایی ستاد دهه فجر شهرستان را برنامه ریزی  کنند.

 

 

وی بابیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال باید هر چه باشکوه‌تر باشد خاطر نشان کرد:  امسال با توجه به شرایط موجود برنامه های دهه فجر( از۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و راهپیمایی۲۲ بهمن را نیز با حضور گسترده مردم و با شکوه هرچه بیشتر‌ برگزار خواهد شد.

 

 

حیدری تصریح کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال نا امیدسازی و تحریف انقلاب و منحرف ساختن اذهان می باشد، می توانیم با کمک یکدیگر، از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و گام‌های مؤثری را برداریم.

 

 

فرماندار شهرستان صحنه در پایان گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در همه این سال ها پشتیبان رهبر ، انقلاب و نظام بوده و خواهند بود و هرگز اجازه نخواهند داد  ذره از خاک ایران اسلامی بدست دشمنان کوردل بیفتد و خللی در کشور ایجاد شود.

 

کد خبر 1141472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha