آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان با اعتبارات محرومیت‌زدایی انجام می‌شود

مدیرعامل آبفا کردستان گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان با همکاری سپاه و با استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در جلسه آغاز آبرسانی به روستاهای سراسر کشور که با استفاده از اعتبارات محرومیت‌زدایی و با همکاری شرکت‌های آبفا سراسر کشور و سپاه برگزار شد، با اشاره به هماهنگی‌های انجام گرفته با سپاه برای اجرای این پروژه اظهار کرد: در استان ۱۶۹ روستا در ۱۰ شهرستان و در قالب هشت مجتمع برای این پروره تعریف شده که در مجموع بیش از ۷۶ هزار نفر در روستاها را زیر پوشس قرار خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه چند فاز برای اجرا در نظر گرفته شده است، گفت: کل اعتباری که در قالب قرارداد امضا شده ۵۲۸ میلیارد تومان است که برای امسال و در فاز نخست ۲۸۵ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۷ مجتمع در ۷ شهرستان پیش بینی شده است.

 

مدیرعامل آبفا کردستان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد جمعیت مورد نظر در فاز اول طی سالجاری زیر پوشش قرار خواهند گرفت، گفت: اطمینان داریم با همکاری سپاه پاسداران اجرای این پروژه سرعت مطلوبی داشته باشد.

 

تخت‌شاهی با اشاره به اینکه بارش‌های سنگین طی روزهای اخیر مانع شروع عملیات شده است، گفت: به زودی این پروژه و با مساعد شدن شرایط جوی پروژه آغاز خواهد شد.

کد خبر 1141530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha