خط قرمز دستگاه قضا صیانت از انفال است/ با قاچاقچیان چوب برخورد قانونی می شود

آقایی خط قرمز دستگاه قضایی را صیانت از انفال عنوان کرد و گفت: قطعا دستگاه قضایی در کنار مامورین منابع طبیعی هستند و با مخربین برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد منابع طبیعی و مقامات قضایی شهرستان صبح امروز ( چهارشنبه، ۶ بهمن) به عیادت جنگلبان لنگرودی رفتند که در درگیری با قاچاقچیان چوب زخمی شدند.

 

« احمد آقایی » با بیان اینکه اقدام گستاخانه و مخاطره آمیز تعدادی از متعرضین و مخربین منابع طبیعی سبب نگرانی و ناراحتی مردم این منطقه شد، گفت: رئیس کل دادگستری استان صبح امروز به جهت دلجویی و عیادت در  محل سکونت مصدومین حضور پیدا کردند.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه بر مدار قانون با متجاوزین برخورد قانونی می شود، افزود: هم اکنون متعرضین بازداشت هستند و به هیچ وجه دستگاه قضایی مماشات نخواهد کرد و از نهادهای ارفاقی و حمایتی نیز برخوردار نیستند.

 

آقایی، خط قرمز دستگاه قضایی را صیانت از انفال عنوان و تصریح کرد: قطعا دستگاه قضایی در کنار مامورین منابع طبیعی هستند و با مخربین برخورد قانونی می شود.

 


« میرحامد اختری » با بیان اینکه با اشد مجازات با مجرمین برخورد می شود، گفت: دو جنگلبان این اداره، در حال گشت زنی در منطقه جنگلی اطاقور دو نفر قاچاقچی چوب را هنگام حمل چوب جنگلی، شناسایی کردند.

 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان تصریح کرد: این قاچاقچیان در درگیری و زد و خورد با این دو جنگلبان، آنان را با سلاح سرد زخمی کردند که با رسیدن جنگلبان‌های دیگر و نیروی انتظامی، متهمین دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

اختری با بیان اینکه به محض اطلاع، دستگاه قضایی ورود و عوامل این ضرب و شتم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این درگیری موجب شکستگی سر و دست جنگلبان وظیفه شناس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود شد.


 
وی برخورد محکم دستگاه قضایی با مجرمین را عبرتی برای متخلفین احتمالی در آینده دانست.

 

 

 

کد خبر 1141629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha