حل معضل سراوان از مطالبات مردمی در سفر رئیس جمهور به گیلان است

کارگرنیا با بیان اینکه حل مشکل پسماند سراوان رشت از مطالبات شهرستان رشت از هیئت دولت است گفت: حل معضل سراوان نیازمند نگاه ویژه دولت و تامین اعتبارات ویژه جهت راه اندازی و توسعه زباله سوز است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین واثق کارگرنیا»  امروز (چهارشنبه، ۶ بهمن ) در بیست و سومین جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: مطالبات مردمی جهت رفاه حال جامعه عنوان و پیگیری شود.



رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه استان گیلان جمعه(۸ بهمن) میزبان ریاست جمهوری و هیئت دولت است گفت: مردم گیلان همیشه به مهمان نوازی معروف بودند انشالله در سفر ریاست جمهوری خاطرات مطلوبی برای هیئت دولت از گیلان برجای بماند و حضور رییس جمهور برای مردم این دیار موجبات خیر و برکاتی باشد.



کارگر نیا با اشاره به اینکه مسئولان استانی تاکنون برای حضور در جلسات هیئت دولت از شورای شهر رشت دعوت نکرده اند افزود: شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم رشت بایستی در این جلسات حضور داشته تا لایه های پنهان شهر را به نظر هئیت دولت برساند.

 


وی از مسئولانی که در جلسات ریاست جمهوری حضور دارند خواست تا مطالبه گر مردم گیلان و رشت باشند.

 


رئیس شورای شهر رشت اضافه کرد: شهرستان رشت بیش از یک سوم جمعیت استان را در خود جای داده ولی متاسفانه تا کنون هیچ یک از مسئولان شورای شهر رشت در جلسات هیئت دولت دعوت نشده اند.

 


کارگر نیا با تاکید بر اینکه واقعیت های شهر رشت به هیئت دولت برسانید تصریح کرد: شهرستان رشت دست خوش بی مهری برخی از مسئولان قرار گرفته است.



وی به مشکلات سراوان رشت اشاره و خاطر نشان کرد: معضل سراوان رشت و شیرابه ها بارها عتوان شد اما تا کنون حل نشده است،  شیرابه های این دفن گاه به دریای خزر رفته و به محیط زیست گیلان و کشور صدمه وارد می شود.



رئیس شورای شهر رشت افزود: راه اندازی و توسعه زباله سوز شهرستان رشت نیازمند نگاه ویژه دولت و تامین اعتبارات مورد در این حوزه است.



کارگرنیا اضافه کرد: آلودگی رودخانه زرجوب و گوهر رود از دیگر معضلات شهرستان رشت شمرده می شود.



وی به مشکل سد معبر رشت پرداخت و اظهار کرد: در روزهای پایانی سال شاهد وسیع شدن این سد معبرها در رشت هستیم و این مشکل نیز باعث نارضایتی مردم شده و سعی براین شود تا حل شود‌‌.


رئیس شورای شهر رشت اذعان کرد: شهرستان رشت یک شهرتوریستی محسوب شده و با ساماندهی این بخش سعی شود مشکلاتی برای مهمانان نوروزی ایجاد نشود.‌

کد خبر 1141655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha