۵زوج نیازمند به همت خادمیاران رضوی قائم شهر روانه خانه بخت شدند

فاضل زاده گفت:خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهری، پنج زوج جوان را به مناسبت چهارشنبه های امام رضایی وهفته زن ایام منتسب به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)روانه خانه بخت کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) اظهار کرد:خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان با تاسی از ولی نعمتمان حضرت رضا(علیه السلام)، گره گشایی از نیازمندان را در دستور کار خود قرار دادند و از هر فرصتی برای محرومیت زدایی استفاده می کنند.

 

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان و تهیه جهیزیه نوعروسان یکی از اقدامات خادمیاران رضوی است، گفت: برگزاری جشن ازدواج رضوی و پیوند آسمانی شکوفه های فاطمی نمومه ای از این اقدامات است.

 

وی ادامه داد: خادمیاران کانون خدمت رضوی بانوان شهرستان قائم شهر از مازندران با همکاری یاوران رضوی بسیج جامعه ی زنان، در راستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش ازدواج آسان، با صرف هزینه ای به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال، مراسم با شکوهی برای ۵زوج نیازمند در تالار پذیرایی شهر برگزار کردند.

 

فاضل زاده خاطرنشان شد: خانواده های این پنج زوج توان برگزاری مراسم ازدواج عزیزان خود را نداشتند و با اقدام خدمتگزاران امام مهربانی هاو یاوران رضوی بسیج جامعه ی زنان، این مهم به وقوع پیوست.

 

وی افزود:اجرای مولودی خوانی و موسیقی سنتی با محتوای امام رضایی و اهدای هدایابی از سوی کانون خدمت رضوی شهرستان، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان و ...  به زوج های جوان، و پذیرایی حاضران با میوه و شیرینی و شکلات و چای و ... از برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1141674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha