دشمنان اسلام از انس مسلمانان با قرآن می هراسند

یوسف پور گفت: قرآن راه و روش زندگی درست را به مسلمانان نشان می دهد و دشمنان انقلاب از این وحدت مسلمانان که نشانه انس آنها با قرآن کریم است می هراسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «یحیی یوسف پور» امشب(۶بهمن) در آئین تجلیل از مدیران ستادی، عوامل اجرایی، دست اندرکاران و مشارکت کنندگان در امر برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی که در مصلی نمازجمعه شهرستان قائم شهر درحال برگزاری است، اظهار کرد: نام قرآن ، هر مومنی را بر سر شوق می آورد و مطمئنا با مشارکت تمامی دستگاه ها ی اجرایی و نهادهای عمومی و عاشقان معجزه رسول گرامی اسلام(ص)، و هدایت های آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر توانستیم یکی از بهترین جشنواره های قرآنی کشور را تحت عنوان جشنواره تلاوت های مجلسی میزبان باشیم.
 

 

 فرماندار شهرستان قائم شهر و رئیس ستاد برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی افزود: تمامی تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان بر این بوده است تا به اعتماد استان به شهرستان قائم شهر در واگذاری میزبانی این جشنواره، پاسخی شایسته داده شود .

 

 

وی اظهار امید واری کرد: در آینده نیز میزبانی جشنواره کشوری تلاوت های مجلسی به این شهرستان که مزین به نام حضرت قائم آل محمد(ص) می باشد واگذار شود.

 

 

یوسف پور اذعان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، میزبانی بسیار باکیفیت بود، ما پیش بینی می کردیم که حجم گسترده ای از مردم بیایند و اینقدر استقبال بالا، دور از انتظار نبود.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن از قرآن مسلمانان می هراسد، افزود: قرآن راه و روش زندگی درست را به مسلمانان نشان می دهد و دشمنان انقلاب از این وحدت مسلمانان که نشانه انس آنها با قرآن کریم است می هراسند.

 

کد خبر 1141691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha