آقای رییس جمهور، حادترین مشکل زیست محیطی گیلان را دریابید

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به گیلان خواستار رسیدگی به معضل زباله سراوان، حادترین مشکل زیست محیطی در این استان شد.

حجت الاسلام «محمد محمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به سفر استانی ریاست جمهوری به گیلان طی روزهای آینده گفت: اولین معضل مسئله پسماند و خصوصا زباله سراوان است که حادترین مشکل زیست محیطی و انسانی در گیلان بشمار می آید.



امام جمعه سنگر افزود: متاسفانه جریان شیرابه این زباله‌ها در رودخانه‌ها و... بیش از پیش سلامت و زندگی مردم استان و این منطقه را به شدت مورد خطر قرار داده است.



وی اذعان کرد: کمبودهای زیر ساختی از آب و شبکه فرسوده برق و خصوصا مخابرات، مسائل موجود در بنیاد مسکن و مشکلات مردم منطقه از جمله مطالبات به حق این بخش بزرگ و انقلابی از رییس جمهوری است.


 
حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: البته مشکلات دیگر نیز در این استان هست که وقتی آیت الله رئیسی رییس قوه قضائیه بودند فرمودند «اوج فسادی که در گیلان دیدند از چپاول بیت المال و صنایع در هیچ کجا ندیده اند» و حالا در قامت ریاست جمهوری می خواهیم در این عرصه و میدان، برای حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را داشته باشند.

کد خبر 1141730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha