مادران شهدا الگوی واقعی تربیت اسلامی هستند

شجاع گفت:راه شهدا، راه عزت، استقامت و ايستادگي است و شهدا بهترين و پسنديده ‌ترين الگو براي جوانان به شمار مي‌ روند و جوانان با الگوگيري از شهدا مي‌ توانند به نقش آفريني در اعتلاي ايران اسلامي بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار «مجید شجاع» در ديدار با خانواده های معظم شهدای مرزبانی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: صبر و شکيبايي خانواده هاي معظم شهدا براي آحاد جامعه بايستي الگو باشد.

 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: به طور حتم هر عزت و عظمتي که مي‌بينيم به برکت خون شهدا و نيت و همت خير خانواده شهدا است و بر همه ما تکليف و وظيفه است تا پيرو راه امام و خون شهدا باشيم و در انجام اين مهم و خدمت به خانواده شهدا از هيچ کوششي دريغ نکنيم.

 

شجاع افزود: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ايستادگي است و شهدا بهترين و پسنديده ‌ترين الگو براي جوانان به شمار مي‌روند و جوانان با الگوگيري از شهدا مي‌توانند به نقش آفريني در اعتلاي ايران اسلامي بپردازند.

 

وی با قدردانی از حضور مادران شهدا در پاسگاههای مرزی گفت: حضور شما در پاسگاههای مرزی باعث ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر در بین سربازان و کارکنان گردید.

 

گفتنی است در پايان این دیدار از خانواده های محترم شهيدان مرزبانی «امید پارداد»، «محمد احمدی النگ»، «جواد مومنی پور»، «سعید رحمانی»، «محمد قرایی» و خانواده شهید «عباس مهراندوز» تجليل نمود.

کد خبر 1141739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha