دشمن با طرح شبهات مختلف، درصدد ایجاد فاصله بین نسل جوان و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: دشمن در فضای مجازی با ایجاد شبهات مختلف درصدد این است بین نسل جوان کشور و انقلاب اسلامی فاصله بیندازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش تخصصی شهدای روحانی شب گذشته (چهارشنبه۶بهمن) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم و جمعی از طلاب حوزه علمیه در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم گفت: در دیدار اعضای کنگره ملی شهدای روحانی با مقام معظم رهبری، ایشان بر برگزاری این کنگره در استان قم تاکید داشتند.

 

حجت الاسلام حسن اکبری با اشاره به اهداف برگزاری تجلیل و تکریم شهدای  روحانی در سراسر کشور ادامه داد: در سال ۹۸ اعضاء کنگره با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و قرار بود این کنگره در تهران برگزار شود ولی باتوجه به فرمایشات ایشان ، کنگره  اول اسفند ماه امسال در قم با سخنرانی رییس جمهور برگزار خواهد شد.

 

اکبری ادامه داد: قرار بود این کنگره در اول اسفندماه سال ۹۸ در استان قم برگزار شود که بدلیل شیوع بیماری کرونا به تاخیر افتاد اما امسال در صورت این کنگره ملی به سخنرانی رییس جمهور در مصلی قدس ترتیب خواهد یافت.

 

وی یادآور شد: تا برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی در ابتدای اسفندماه سال جاری حدود ۱۵ همایش و نشست تخصصی با حضور شخصیت های ملی و آحاد مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به ویژگی و نقش آفرینی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این انقلاب تا زمان رسیدن پرچم به دست حضرت ولی عصر(عج) ماندگار است و بدخواهان نمی توانند آن را به ورطه نابودی بکشانند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم افزود: آن چیزی که سبب شد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در مسیر انقلاب و ولایت فقیه ثابت قدم باشند، عشق به خداوند متعال بود.

 

وی تاکید کرد: علم و پرچم انقلاب اسلامی را کسانی می توانند حمل کنند که مجهز به دو ویژگی بصیرت و صبر باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم افزود: هم اکنون دشمن در فضای مجازی با ایجاد شبهات مختلف درصدد این است تا بین نسل جوان کشور و انقلاب اسلامی فاصله بیندازد.

 

حجت الاسلام اکبری با تأکید بر رسوایی و منزوی شدن آمریکا پس از مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی عنوان داشت: در عصر حاضر و به برکت انقلاب اسلامی و شهدا و رزمندگان اسلام، آمریکا حتی در حیاط خلوت خودش در آمریکای لاتین نیز جایگاهی را که ادعا داشت از دست داده و رسوا شده است.

 

 

کد خبر 1141750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha