تجلیل فرمانده بسیج مستضعفین از کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: فرمانده بسیج مستضعفین با اهدای لوح سپاس از تلاش های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تقدیر کرد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در فعالیت های مختلف همواره پیشتاز بوده و سه سال متوالی به عنوان برترین پایگاه مقاومت بسیج کشور از سوی سازمان بسیج مستضعفین انتخاب شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: برنامه ها و فعالیت های متنوع بچه های مسجد در این کانون و در عرصه های مختلف سبب شده تا بیش از یک هزار و 500 نونهال، نوجوان و جوان به سمت مسجد جذب و ترغیب شوند.

 

وی بیان کرد: از این رو تا کنون افراد و چهره های مختلف کشوری از این کانون بازدید کرده و از فعالیت های بچه های مسجد در راستای اعتلای دین و رشد و تعالی معنوی قدردانی کردند.

 

گواهیان عنوان کرد: همچنین در روزهای گذشته، فرمانده بسیج مستضعفین با اهدا لوح سپاس از فعالیت ها و تلاش های بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: این لوح تقدیر در بازدید حجت الاسلام محمودی مسئول بسیج مساجد و محلات استان فارس از کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تقدیم مسئولان این کانون شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: حجت الاسلام محمودی همچنین ضمن بازدید از دستاوردهای بچه های مسجد در عرصه های مختلف، در جمع بچه های مسجد حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

کد خبر 1141778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha