لزوم توجه هیئت دولت به محرومیت‌ها و مشکلات بخش گوراب‌زرمیخ

حجت‌الاسلام شایان گفت: بخش میرزاکوچک با محرومیت‌های و مشکلاتی مواجه است که انتظار می‌رود نمایندگانی از طرف رییس جمهور به منطقه آمده و از نزدیک در جریان این مشکلات و مطالبات مردمی قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام«علی شایان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان گیلان اظهار کرد: یکی از کارهای مثبت دولت سیزدهم، سفرهای کاری مداوم رییس جمهور به نقاط مختلف ایران است.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ افزود: به عنوان امام جمعه موقت شهر گوراب زرمیخ باید عرض کنم که بخش میرزا کوچک، به نام سردار سرافراز جنگل و افتخار گیلان میرزاکوچک خان مزین اما با محرومیت‌های و مشکلاتی مواجه است.

 

وی گفت: تقاضامندیم نسبت به مشکلات به‌ویژه در مورد روستاهای تنیان و سایر روستاها و مطالبات مردمی مربوط به گوراب زرمیخ و روستاهای تابعه نمایندگانی از طرف رییس جمهور به منطقه آمده و از نزدیک در جریان این مطالبات عمومی قرار بگیرند.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: اگرچه از طرف مسئولان ارشد این بخش مشکلات به هیئت دولت خواهد رسید اما تقاضای ما این است که عنایت ویژه‌ای از سوی دولت مردمی و انقلابی نسبت به مشکلات این سامان، انجام شود.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه مردم گوراب زرمیخ مردمی انقلابی، شهید پرور و وفادار هستند خاطرنشان کرد: در مورد عمده نیازمندی‌های منطقه، تجهیز درمانگاه شبانه‌روزی گوراب زرمیخ است که مردم در این زمینه مدام تقاضامند هستند.

 

وی یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه را مشکل آب شرب عنوان و اظهار کرد: بحث حمایت از کشاورزی و چاره اندیشی برای بیکاری جوانان هم از نیازمندی‌های عمومی است البته در سطح ملی هم انتظار ما از دولت پرتلاش این است که در زمینه مهار افزایش لجام گسیخته قیمت کالاها و اجناس و ارزاق اقدامی قاطع و مثمر ثمر انجام شود که این مسئله اخیرا در فرمایشات مقام معظم رهبری هم وجود داشت و معظم له بر آن تاکید داشتند.

 

حجت‌الاسلام شایان افزود: همچنین مسئله افزایش قیمت یارانه‌ها و کمک معیشتی‌ها بدون اینکه شاهد گران شدن اجناس به موازات آن باشیم از درخواست های مردم است که به ما منتقل می‌کنند.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ گفت: بالارفتن قیمت کرایه خانه‌ها و پول پیش و سخت شدن تهیه مسکن از مسائلی است که مردم از دولت انتظار دارند تا نسبت به کاهش آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: ما هم برای دولت آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که عملا در سطح جامعه شاهد مهار تورم و ثبات اقتصادی و بالا رفتن توان خرید مردم باشیم.

 

حجت‌الاسلام شایان با بیان اینکه همچنین در زمینه‌های فرهنگی هم انتظار حمایت از تشکل‌ها، مراکز مذهبی و فرهنگی و انقلابی را داریم خاطرنشان کرد: امیدوارم این سفر، سفری بسیار پربرکت برای مردم استان باشد و خصوصا به نامه هایی که از طرف مردم داده می شود نیز عنایت و توجه خاصی مبذول شود.

کد خبر 1141790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha