استان اردبیل جزو پنج منتخب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از انتخاب استان اردبیل در رده پنج استان برتر رویداد ملی «فهما» برای کسب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در مرحله نهایی ارزیابی عملکرد کانون های مساجد خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استان اردبیل در رده پنج استان برتر رویداد ملی «فهما» برای کسب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در مرحله نهایی ارزیابی عملکرد کانون های مساجد قرار گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مرحله داوری این دوره نیز به اتمام رسیده و بزودی استان منتخب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در رویداد ملی «فهما» مشخص خواهد شد.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از فعالان کانون های مساجد برای مشارکت در رویداد ملی «فهما»، افزود: در 2 دوره قبلی این رویداد نیز استان اردبیل جایگاه دوم کشوری را کسب کرده و امیدواریم در این دوره بتوانیم جایگاه اول و پایتخت فرهنگ و هنر مساجد را از آن خود کنیم.

 

سقاء اظهار داشت: فعالان کانون های مساجد همیشه در فعالیت های فرهنگی پای کار هستند و در راستای عملی شدن تمدن نوین اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام های اساسی برداشته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: هم اکنون 589 کانون در سطح مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد و 50 کانون نیز در انتظار دریافت مجوز برای آغاز فعالیت های فرهنگی است.

 

وی خاطر نشان کرد: رویداد ملی «فهما» در جهت رشد و توانمندسازی همه جانبه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بستر زیست بوم مجازی بچه های مسجد برای سومین دوره برگزار شد.

 

سقاء بیان کرد: تعداد 49 کانون فرهنگی هنری در بخش کانون رویداد ملی «فهما» به مرحله نهایی ارزیابی کشوری راه یافته که امیدواریم در بخش های مختلف حائز رتبه فرهنگی برای استان باشند.

 

کد خبر 1141823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha